نماینده دشتستان:

پروژه ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان دارای ردیف بودجه شد

ابراهیم رضایی گفت: پروژه ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان دارای ردیف بودجه شده است.

ابراهیم رضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد که در راستای توسعه زیرساخت‌های درمانی در دشتستان تلاش‌های گسترده‌ای داشته‌ایم و به صورت مستمر پیگیر اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها در این شهرستان هستیم.

او بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان را یکی از مهمترین پروژه‌های حوزه سلامت در شهرستان دشتستان عنوان کرد و ادامه داد: تسریع در تکمیل این پروژه یکی از مطالبات بحق مردم در شهرستان دشتستان است.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در جلسه‌ای که با معاون توسعه وزیر بهداشت داشتم موضوع بیمارستان ۱۷ شهریور و پروژه‌های بهداشت و درمان دشتستان مورد بررسی قرار گرفت.

او با اشاره به وعده وزیر بهداشت برای کمک به تقویت حوزه سلامت در دشتستان افزود: با همراهی برخی دوستان در سازمان برنامه و بودجه و نیز وزارت بهداشت پس از سال‌ها پروژه ساخت بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان دارای ردیف بودجه در لایحه بودجه ۱۴۰۲ کشور شده است.

رضایی تاکید کرد: برخوردار شدن این بیمارستان از ردیف بودجه اتفاق مبارکی است و باید تلاش کنیم تا اعتبارات آن به اندازه کافی گذاشته شود.

او در ارتباط با سفر رئیس جمهور به استان بوشهر نیز بیان کرد: در گفتگو با مدیران ارشد نهاد ریاست جمهوری در مورد اشکالات و آسیب‌های سفر اول رئیس‌جمهور به استان صحبت کردیم و تاکید شد که سفر بدون دستاورد می‌تواند به ضد خود تبدیل شود و بهتر است که یک ارزیابی دقیق در مورد قول‌های سفر پیشین داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.