پویش جوانه‌ها با هدف توجه به حضور موثر کودکان و نوجوانان با هدف تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تجدید میثاق در ایام الله دهه‌ی فجر در بجنورد آغازشد.

مدیر کل کانون پرورش فکری استان گفت: مناسبت‌های ملی و مذهبی فرصت مناسبی است تا ضمن تعامل گسترده با کودکان و نوجوانان، مشارکت آن‌ها را جلب نموده و مسیر تربیت در محور‌های آموزشی، معنوی و اخلاقی را هموار سازد.

فرهاد آقا بیگی گفت : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی در نظر دارد با برگزاری پویش سراسری جوانه‌ها در شهرستان بجنورد، به این هدف مهم نایل گردد.

آقا بیگی مهم‌ترین اهداف این طرح را تقویت و توانمندی و مشارکت پذیری کودکان و نوجوانان، ایجاد شادی و نشاط اجتماعی و تبیین دستاورد‌های ایران اسلامی بر شمرد.

او بخش‌های مختلف پویش را ساخت و رنگ آمیزی کاردستی‌های نیمه آماده در قالب ماکت‌های ساده‌ی کاغذی از آثار تاریخی و فرهنگی، مکان‌ها و ابنیه‌ی استان، شخصیت‌ها و شهدای انقلابی و اسلامی، ساخت عروسک‌های انگشتی، دستکشی، نخی و هر نوع عروسک خلاق و ساده، نقاشی با موضوع ایران و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، ساخت بادبادک‌های رنگی با استفاده از روزنامه و کاغذ‌های ساده و رنگی و تزئین بادبادک‌ها و ساخت تراکت‌های خلاق با مقوا و کارتن برشمرد.

او گفت : مخاطب این طرح کودکان و نوجوانان بجنورد و زمان برگزاری طرح نیز اول بهمن تا ۲۲ بهمن۱۴۰۱ خواهد بود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت :کودکان و نوجوانان بجنورد، می‌توانند در بخش‌های مختلف این پویش شرکت نمایند و آثار خود را روز ۲۲ بهمن ماه به ایستگاه کانون پرورش فکری در مسیر راهپیمایی، تحویل دهند.

گفتنی است؛ از مجموع آثار رسیده نمایشگاهی برگزار و به تمام کودکان و نوجوانان، جایزه تعلق خواهد گرفت و روز ۲۲ بهمن تقدیم خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.