طفره رفتن سخنگوی کاخ سفید از پاسخ به سوالات درباره اسناد محرمانه بایدن

سخنگوی کاخ سفید از پاسخ به سؤالات مکرر درباره اسناد محرمانه کشف شده در دفتر و اقامتگاه رئيس جمهور آمريکا طفره رفت.

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید از پاسخ به پرسش‌های مکرر یک خبرنگار درباره اسناد محرمانه‌ای که اخیراً در خانه جو بایدن رئیس جمهور آمریکا کشف شده است، طفره رفت.

به گزارش شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، خبرنگار در نشست خبری کاخ سفید می‌پرسد:​ پس از انتصاب یک بازپرس ویژه و پیش از جستجوی اف بی آی، رئیس جمهور بایدن به خانه خود در ولمینگتون رفت. ایشان آنجا چه کار داشت؟

سخنگوی کاخ سفید گفت: از بازپرس سوال کنید.

خبرنگار می‌پرسد پس یک چیزی مرتبط با ایشان بوده. اما سخنگوی کاخ سفید بجای پاسخ گفت که خبرنگار از دفتر شورای کاخ سفید سوال کند.

ژان پیر در پاسخ به اینکه آیا به نظر شما این ماجرا را کسی فاش کرده که تلاش می‌کند وجهه سیاسی رئیس جمهور را پیش از اعلام نامزدیش در انتخابات بعدی، خدشه دار کند؟ ما این را می‌دانیم که رئیس جمهور این کار را کرده است. چرا این کار را کرد؟ گفت:​ از دفتر شورای کاخ سفید سوال کنید، زیرا آن‌ها از نزدیک درگیر ماجرا بودند. من شما را به کاخ سفید، دفتر بازپرس ویژه و اظهارات شخص رئیس جمهور ارجاع می‌دهم. آیا سوال دیگری دارید؟

خبرنگار آمریکایی در پایان پرسید رئیس جمهور اذعان کرده که اطلاعاتی در اختیار داشته که مال خودش نبوده است. چرا وی آن (اطلاعات) را به بیرون قاچاق کرد؟

سخنگوی کاخ سفید که پاسخی به سوالات این خبرنگار نداده بود، گفت: من غیر از بیانیه رئیس جمهور حرف دیگری نمی‌زنم و با شما در این خصوص دیگر بحث نمی‌کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار