پیش‌بینی حضور پنج میلیون زائر راهیان نور در مناطق عملیاتی کشور

جانشین سازمان بسیج مستضعفان و فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج گفت: برای حضور پنج میلیون نفر روز زائر راهیان نور در مناطق عملیاتی کشور در سالجاری برنامه ریزی شده است.

سردار پاسدار سیدقاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفان و فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج گفت: سال قبل که کرونا قدری کاهش یافت حدود ۲ میلیون نفر زائر از مناطق یادمانی هشت سال دفاع مقدس بازدید کردند.

وی افزود: ۱۵۰هزار تخت اسکان در اردوگاه‌های بسیج و استان خوزستان و ۵۰ یادمان هشت سال مقدس در استان خوزستان برای اردو‌های راهیان نور سراسر کشور در نظر گرفته شده است.

سردار پاسدار قریشی گفت:از یک ماه پیش حرکت کاروان‌های راهیان نور دریایی و نیز مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب کشور شروع شده و با توجه به تقارن تحویل سال نو و ماه مبارک رمضان پبش‌بینی می‌شود حرکت راهیان نور تا یک ماه آینده به اوج خود برسد.

وی با بیان اینکه در ثبت نام خودرویی راهیان نور در سال جاری استقبال بیش از سال قبل است گفت: در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب حداقل یادمان‌ها احداث و پیش‌بینی شده، اما در برخی از مناطق عملیاتی که نیاز است یادمان جدید احداث می‌شود.

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج افزود:در کنار حرکت راهیان نور اردو‌های پیشرفت به دلیل استقبال دانش آموزان، معلمان و دانشجویان مورد توجه قرار دارد و در این اردو‌ها بازدید از مراکز پالایشگاهی همچون پالایشگاه ستاره خلیج فارس در دستور کار است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفان اظهار داشت:به برکات انقلاب اسلامی پیشرفت ایران در بخش‌های مختلف بسیار چشم گیر است، اما برخی از این پیشرفت‌ها اطلاع ندارند که در اردو‌های پیشرفت بیشتر به آن‌ها پرداخته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.