۲۱ عملیات مقاومت علیه نظامیان صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته

مرکز اطلاعات فلسطین «معطی» در گزارشی از ثبت ۲۱ عملیات مقاومت فلسطینی‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

مرکز اطلاعات فلسطین «معطی» در گزارشی از ثبت ۲۱ عملیات مقاومت فلسطینی‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد که در این عملیات یک نظامی صهیونیست زخمی شد.

به گزارش پایگاه خبری عربی ۲۱، این عملیات که فلسطینی‌ها انجام داده اند، شامل تیراندازی، پرتاب نارنجک و بطری‌های آتش زا، مقابله با حملات شهرک نشینان و پرتاب سنگ به سوی صهیونیست هاست.

این درحالیست که نظامیان رژیم صهیونیستی از دیشب به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی یورش بردند. نظامیان صهیونیست با یورش به روستای سلواد در شهر رام الله دو جوان فلسطینی را بازداشت کردند. یک جیپ صهیونیستی نیز نزدیک روستای «عرانه» در جنین دو فلسطینی را زیر گرفت که براثر آن زخمی شدند.

از سوی دیگر گروهی از نظامیان اشغالگر با یورش به محله «ام الشرایط» در البیره به سوی فلسطینی‌ها که درحال خروج از مساجد پس از برگزاری نماز صبح بودند گاز اشک آور شلیک کردند که براثر آن چند نفر دچار تنگی نفس شدند. نظامیان صهیونیست همچنین با یورش به خانه‌ای در اردوگاه الدهیشه یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

نظامیان اشغالگر در شهرک صور باهر در قدس اشغالی نیز دو فلسطینی را بازداشت کردند. از سوی دیگر در یورش نظامیان صهیونیست به شهرک عورتا در جنوب نابلس چهار فلسطینی دچار تنگی نفس شدند. در بیت لحم در کرانه باختری نیز یک فلسطینی به همراه دو پسرش بازداشت شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار