معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان:

اتحادیه اروپا حماقت ترامپ را تکرار کرد

سردار معروفی گفت: اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه حماقت ترامپ در سال ۱۳۹۸ بود

سردار سرتیپ پاسدار حسین معروفی در مراسم گرامیداشت حماسه ۶ بهمن آمل در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران گفت: اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حماقتی بود که رئیس جمهور وقت آمریکا در سال ۱۳۹۸ انجام داده بود

او افزود: آمریکا در آن سال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تحریم و سردار دل‌ها را ترور و شهید کرد، اما پس از آن تولیدات و قدرت ایران افزایش یافت.

او سپاه را تکیه گاهی مطئمن برای مردم دانست و افزود: سپاه در سایه پشتیبانی ملت روز به روز قدرتمندتر از گذشته می‌شود

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان، ادامه داد: سپاه بعنوان جان برکفان امت و رهبری به دشمنان اجازه کوچک‌ترین عرض اندامی را نخواهند داد.

سردار معروفی گفت: دشمنان از همان ابتدای پیروزی انقلاب تحریم‌ها را به عنوان یک ابزار سیاسی بر علیه نظام استفاده کردند اما سپاه قدرت موشکی، فضایی، تسلیحاتی و نفوذ خود در منطقه را حفظ کرد.

او با بیان اینکه بصیرت مردم، علاوه بر خنثی سازی و شکست توطئه‌های دشمنان، باعث ماندگاری این نظام الهی شد، افزود: دشمنان بدانند که به هیچ عنوان نمی‌توانند در اراده مردم ایران و پایبندی آنان به ارزش‌های نظام خللی ایجاد کنند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفان به حماسه ۶ بهمن سال ۱۳۶۰ آمل اشاره کرد و گفت: مازندرانی‌ها در طول تاریخ وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کرده اند و حماسه ۶ بهمن ردم آمل نیز هویت ملی محسوب می‌شود که باید در قالب کتاب و فیلم عرضه شود.

سردار معروفی ادامه داد: حماسه۶ بهمن آمل پاسخ به یاوه گویانی است که در برابر ملت ایران و دین خدا می‌خواستند بایستند

حماسه ششم بهمن آمل که در تقویم رسمی کشور نیز به عنوان" حماسه مردم آمل" نامگذاری شده است اشاره به رویدادی دارد که در آن منافقان در سحرگاه این روز به آمل حمله نظامی کردند، اما مردم آمل در کمتر از ۴۸ ساعت این غائله را پایان دادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار