سه هزار دانش آموزان یزدی با مفاهیم استاندارد آشنا شدند

مسئول آموزش و ترویج اداره کل استاندارد استان یزد گفت: حدود سه هزار دانش آموزی یزدی در مقاطع مختلف تحصیلی با مفاهیم استاندارد آشنا شدند.

لیدا عبدزاده مسئول آموزش و ترویج اداره کل استاندارد استان یزد افزود: از ابتدای امسال تاکنون، دانش آموزان دختر و پسر مقاطع پیش دبستانی و دوره‌های اول و دوم ابتدایی از طریق بازدید‌های دانش آموزی با مفهوم استاندارد آشنا شدند.

او ادامه داد: هر گونه آموزش و ترویج استاندارد در ذهن کودکان موثر واقع شده و ماندگار می‌شود و اگر فرهنگ استاندارد از دوران کودکی در افراد نهادینه شود، در آینده جامعه‌ای خواهیم داشت که تمامی افراد آن با مفهوم کیفیت و استاندارد آشنا هستند.

عبدزاده گفت: همگان می‌توانند از این بازدید‌ها که به صورت پخش انیمیشن‌های جذاب و کلیپ‌های شاد کودکانه با موضوع استاندارد و طرح پرسش و پاسخ در خصوص آشنایی با مسائل و مفاهیم و نکات حائز اهمیت در استاندارد است، از جمله برگزاری مسابقه بین دانش آموزان و اهدای اقلام ترویجی به آنان بهره برداری کنند.

به گفته مسئول آموزش و ترویج اداره کل استاندارد استان یزد متقاضیان بازدید‌های حوزه‌ی استاندارد می‌بایست درخواست‌های خود را در طول تابستان هر سال به صورت کتبی یا با تماس با شماره ۱۵۱۷ و ارتباط با حوزه آموزش و ترویج اداره کل استاندارد استان یزد اعلام نمایند، تا از مهر به بعد همان سال، در برنامه بازدید‌های استاندارد قرار گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار