حمایت معاون علمی رئیس جمهور از توسعه پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان ‌

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: انصافا در استانی که به دلیل دوری از مرکز کشور و مشکلاتی که با آن مواجه است داشتن چنین پارک علم و فناوری پویا و سرزنده سبب افتخار است.

روح‌الله دهقانی‌فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان  اظهار داشت: سیستان وبلوچستان با مشکلات و مصائب خاص خود همراه است اما در کنار این محدودیت‌ها و مشکلات، ایجاد و فعال‌سازی چنین پارک علم و فناوری پویا و سرزنده باعث افتخار و مباهات برای کشور است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور افزود: در این سفر بازدید از این پارک جزو برنامه های از پیش تعیین شده نبود اما بسیار خرسندم که موفق شدم بازدیدی کوتاه از این پارک داشته باشم که قطعاً به زودی یک روز کامل را به بازدید از شرکت های خلاق و پویای این پارک و دیدار با جوانان نخبه و آینده دار این پارک اختصاص خواهم داد.

وی تاکید کرد: جوانان و اعضای شرکت‌های این پارک بسیار پویا، سرزنده و پرامید اما کم توقع هستند که خروجی‌های بسیار ارزشمند و بزرگی در حوزه محصولات دانش‌بنیان داشته‌اند.

دهقانی تصریح کرد: با توجه به شاخصه های بارزی که در این پارک وجود دارد وظیفه خود و معاونت علمی ریاست جمهوری می دانم که با تمام توان و امکانات از این پارک حمایت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار