سامانه ۱۴۱ مدیریت راه‌های خراسان شمالی به بیش از ۸۶ هزار تماس مردمی پاسخ داد

سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی طی ۱۰ ماه گذشته به ۸۶ هزار و ۵۱۴ تماس مردمی پاسخ داد.

 محمد مشتری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در این مدت ۶ هزار و ۲۰۲ تماس مردمی با اپراتور استانی برقرار شده است که ۸ درصد تماس‌های اپراتور کشور را به خود اختصاص داده است.

 محمد مشتری، میانگین پاسخگویی به تماس‌های مردمی از طریق اپراتور را ۹۲ ثانیه ذکر کرد و گفت : بیشترین تماس‌ها با سامانه گویای ۱۴۱ در این مدت مربوط به اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها به خصوص گردنه ها، خاموشی چراغ روشنایی در جاده، خرابی آسفالت، وجود چاله، کمبود روشنایی، وجود لاشه حیوان در محور، عدم پرداخت کرایه و اخذ کرایه اضافه بوده است.

او گفت : کاربران جاده‌ای می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها، شرایط جوی، راه‌های مسدود و بازگشایی شده، محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده ها، مشکلات راه‌ها و ... مطلع شوند همچنین شکایت خود از رانندگان حمل و نقل عمومی و مسافران را ثبت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.