بیش از ۲ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره به چهار طرح درآمدزای دهیاری‌ها پرداخت شد

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از تصویب پرداخت ۲ میلیارد و ۴۴۱میلیون ریال تسهیلات کم‌بهره به چهار طرح درآمدزای دهيارى‌ها خبر داد.

حمید ملانوری اظهار كرد: سی‌امین جلسه کمیته ملی وام دهیاری‌ها در راستای توانمندسازی نهاد دهیاری، ایجاد منابع درآمدی پایدار، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی در چارچوب تفاهم نامه همکاری مشترک با پست بانک ایران، روز گذشته با حضور اعضای کمیته و نمایندگان پست بانک ایران تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این جلسه چهار طرح اقتصادی و درآمدزای دهیاری‌ها از جمله احداث مجتمع تجاری و اداری، تولید قطعات بتنی، نیروگاه خورشیدی و بازارچه محصولات کشاورزی در استان‌های هرمزگان، قزوین، کرمانشاه و آذربایجان غربی برای اعطای تسهیلات، تصویب شد.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خاطرنشان کرد: همچنین ۱۶۶ مورد درخواست وام برای خرید ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی دهیاری‌ها از استان های اصفهان، بوشهر، خوزستان، کرمانشاه، کرمان و گیلان بررسی و به تصویب رسید.

به گفته ملانوری با اجرای این طرح‌ها و براساس پیش‌بینی انجام شده، شاهد ایجاد ۱۸۸ فرصت شغلی جدید در مناطق روستایی مربوطه خواهیم بود.

برچسب ها: دهیارى ، اشتغالزایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار