گام بلند اصفهان در تولید انرژی پاک

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: آغاز احداث نیروگاه خورشیدی در استان اصفهان، مصداق بارز رسیدن به بهره وری سبز و تولید انرژی پاک است.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در آیین آغاز احداث هزار مگاوات انرژی خورشیدی در استان اصفهان گفت: در ۱۰ سال گذشته رشد بهره وری منفی ۹ دهم، البته در یکی دو سال اخیر شرایط بهتره شده، اما بازهم به شرایط ایده آل فاصله داریم.

میثم لطیفی ادامه داد: طبق گزارش‌ها در شدت مصرف انرژی در دنیا رتبه اول را داریم. از طرفی ۷۰۰ میلیون متر مکعب مصرف گاز روزانه در بخش خانگی و صنعت است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به ضرورت فرهنگسازی و تغییر رویکرد‌ها و فرآیند‌ها برای بهبود بهره وری اظهار کرد: دست کم سه وزارتخانه صنعت معدن و تجارت، کشور و نیرو در اصفهان دست به دست هم دادند تا شاهد رفع یکی از مشکلات و جهش قابل توجهی در تولید انرژی پاک استان و کشور باشیم.

لطیفی با بیان اینکه انرژی پاک و خورشیدی در کشور ما مغفول مانده ادامه داد: استان‌های اصفهان، کرمان و یزد در حوزه تولید انرژی پاک پیشگام شده اند.

او گفت: آغاز احداث نیروگاه خورشیدی در استان اصفهان بهره وری سبز است و امیدواریم شاهد گام بلند اصفهان در تولید انرژی پاک ومقابله با آلودگی هوا باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پبدنی
۱۵:۴۳ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
آرزو میکنیم این گام بلند (نیروگاه خورشیدی هزار مگاواتی)گام کوچکی باشد برای گامهای بزرگتر و رسیدن به دهها هزار مگاوات برق و سوخت و انرژی پاک شهر و شهروندان و صنایع و استانمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
این گام بلند یک خیر و برکت مانا و ماندگار و جاودان در تامیین انرژی پاک شهروندان و استان خواهد بود
با آرزوی رشد سریع و حرکتی جهادی بسمت هزاران نیروگاه پاک با این گام بلند و ابتدایی در استان
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۵:۳۵ ۰۶ بهمن ۱۴۰۱
ذوب آهن و فولاد مبارکه و صنایع بزرگ استان مسولیت اجتماعی دارند که بمیزان آلایندگی بفکر ساخت نیروگاه‌های خورشیدی هزاران مگاواتی پاک ابتدا خورشیدی و سپس نیروگاه بادی و فضای سبز گسترده و فیلتراسیون و نوین‌سازی و بروزشدن تجهیزات و خطوط تولید خود باشند این آلودگی هوای شهرهای استان راهکار دارد و راهکاری حرکت بسمت نیروگاه‌های پاک و خودروهای پاک برقی و پایه گاز سوز است
امیدوارم این استان با این صنایع بزرگ بسمت ساخت چندین هزار مگاوات برق خورشیدی گامهای پرشتاب و سریعی بردارد و پاک‌ترین شهر مرکزی شود و آب دریاها هم به این استان آورده شود