کشف حدود پنج هزار عدد قرص دارویی قاچاق در زاهدان

سرپرست فرماندهی انتظامی زاهدان از کشف چهار هزار و ۹۰۰ عدد قرص دارویی قاچاق خبر داد و گفت: یک فرد متخلف در این رابطه نیز دستگیر شد.

 پایگاه خبری پلیس خدا رحم فروغی اظهارداشت: تأمین امنیت و پایداری آن از اولویت‌های مهم مأموریتی پلیس در جامعه است که مأموران انتظامی زاهدان با برپایی تورهای ایست و بازرسی واقع در ورودی و خروجی این شهر توجهی ویژه به این امر مهم دارند.

وی بیان کرد: مأموران یگان امداد مستقر در ایست و بازرسی ورودی زاهدان حین کنترل خودروهای عبوری و تأمین امنیت شهروندان به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک می‌شوند.

سرپرست فرماندهی انتظامی زاهدان با اشاره به بررسی‌های اولیه پلیس در این‌خصوص تصریح کرد: چهار هزار و ۹۰۰ عدد قرص دارویی قاچاق از داخل خودروی مذکور فاقد مجوز قانونی و بهداشتی کشف شد.

وی با تأکید بر توجه پلیس به‌سلامت عمومی افزود: در این‌ رابطه پرونده تشکیل و فرد متخلف نیز دستگیر و برای طی مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ فروغی به تشدید فعالیت‌های پلیس در امر مبارزه با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و بستن گلوگاه‌ها از ورود کالای قاچاق به استان جلوگیری و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار