قانع:

مساجد فارس برای اعتکاف ۲۰ هزار نفر آماده شده است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فارس گفت: پس از سه سال برگزار نشدن مراسم اعتکاف به دلیل شیوع کرونا، اعتکاف امسال در همه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسن قانع رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فارس با بیان این که تا کنون ۳۰۶ مسجد برای برگزاری مراسم اعتکاف آماده شده است، گفت: پیش بینی شده است که تعداد مساجد میزبان معتکفان در فارس به ۴۰۰ و تعداد معتکفان به ۲۰ هزار نفر برسد.

او گفت: علاوه بر بزرگترین اعتکاف جوانان به میزبانی کانون فرهنگی رهپویان وصال، اعتکاف امسال در فارس در سه دسته دانش آموزی، دانشجویی و عمومی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فارس گفت: برای ثبت نام در مراسم اعتکاف فارس، دانش آموزان به معاونت پرورشی نواحی آموزش و پرورش، دانشجویان به نماد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها و عموم مردم به مساجد جامع شهر مراجعه کنند.

حجت الاسلام قانع گفت: مراسم اعتکاف از عصر روز جمعه چهاردم بهمن ماه آغاز می‌شود و عصر روز دوشنبه هفدهم بهمن به پایان می‌رسد.

او تاکید کرد که امسال علاوه بر موضوعات مطرح شده در اعتکاف‌های سال‌های گذشته، موضوعات فضای تربیتی و گفتمان جمعیت مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.