امام جمعه بوشهر:

صاحبان تریبون خدمات انقلاب را به مردم نشان دهند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: صاحبان تریبون و اندیشه باید در مسیر جهاد تبیین، خدمات انقلاب اسلامی را به مردم نشان دهند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ۷ بهمن در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار کرد: افزایش افسار گسیخته قیمت‌ها که با هیچ محاسبه اقتصادی‌ای سازگار نیست نارضایتی و گلایه مردم را در پی داشته است.

وی از مسئولان خواست با جدیت با سودجویان و اخلال‌کنندگان در بازار مبارزه کنند.

خطیب جمعه بوشهر همچنین با محکومیت توهین به مقدسات اسلامی که با دسیسه انسان‌های بی‌فرهنگ و ضد دین و شخصیت‌های مزدور جهان استکبار در کشور سوئد و هلند انجام شد، اظهار کرد: توهین به قرآن و پیامبر اسلام توهین به مقام انسانیت انسان و توهین به ادیان الهی  است.

صفایی بوشهری افزود: اسلام ستیزی، قرآن ستیزی و پیامبر ستیزی از اهداف جهان استکبار است چرا که در شرایط کنونی قرآن و اسلام است که در مقابل دنیای استکبار ایستاده است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر  با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به بیست و دومین اجلاس سراسری نماز گفت:  نماز  نمونه کامل یاد خداست که دل و جان را آزاد و جامعه را آباد می‌سازد. پدران، مادران و اساتید باید به وظیفه خود برای ترویج فرهنگ نماز در بین جوانان عمل کنند چرا که اگر نماز در وجود انسان نهادینه شود، انسان را از مسیر گناه و معصیت دور می‌سازد.

صفایی بوشهری افزود:  دانشگاه‌ها و مدارس و مدیران کشور باید بر ترویج فرهنگ نماز در هر محفل و مجلسی جدیت داشته باشند. هر تلاش فکری و عملی برای ارزش نماز و بزرگداشت این فریضه مبارک کاری در مسیر ایمانی کردن دل‌های انسان‌ها و گرم کردن محفل زندگی به رنگ خداست.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.