۲۵ مصدوم در سوانح رانندگی امروز اصفهان

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از مصدوم شدن ۲۵ نفر در سوانح رانندگی امروز خبر داد.

عباس عابدی گفت: حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس با کامیون حمل سوخت در جاده اصفهان به سمت پل خورزوق ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه امروز به مرکز فوریت‌های پزشکی اعلام شد.

او با بیان اینکه سه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد، افزود: مصدومان این سانحه رانندگی ۱۱ نفر شامل ۲ نفر خانم و ۹ نفر مَرد بودند که چهار نفر آنان به بیمارستان گلدیس شاهین شهر و هفت نفت به بیمارستان ۹ دی منظریه خمینی شهر منتقل شدند.

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با اشاره به تصادف رخ به رخ ۲ دستگاه خودروی سواری در محور زیار- سرخط هرمدان طی بامداد امروز، گفت: در این حادثه نیز هفت نفر مصدوم شدند.

عابدی ادامه داد: مصدومان شامل پنج نفر آقا و ۲ نفر خانم بین سنین ۲۰ تا ۳۵ سال بودند که با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان‌های فارابی و کاشانی اصفهان منتقل شدند.

او اضافه کرد: در تصادف رخ به رخ ۲ دستگاه خودروی سواری در محدوده خیابان آبشار سوم روبروی دنارت نیز هفت نفر دچار مصدومیت شدند.

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه مصدومان شامل سه نفر آقا و سه نفر خانم بین سنین ۲۰ تا ۳۰ سال و یک کودک ۱۱ ساله بودند، افزود: این افراد نیز به بیمارستان الزهرا انتقال یافتند.


منبع:مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار