استاندار بوشهر خبر داد:

جذب ۶.۵ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در استان بوشهر

استاندار بوشهر از جذب ۶.۵ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در حوزه صنعتی و گردشگری در استان بوشهر خبر داد و بر لزوم تسهیل شرایط صادرات کالاهای تولیدی استان تاکید کرد.

احمد محمدی زاده جمعه ۷ بهمن در نشست با مسئولان استان بوشهر با تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی اظهار کرد: توسعه حوزه گردشگری در استان بوشهر با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود در دستور کار مدیریت استان قرار دارد و با وجود مشکلات اعتباری و اقتصادی، نتایج خوبی گرفته‌ایم.

او افزود: جذب سرمایه گذاران معتبر داخلی و خارجی در بخش خصوصی از راهکار‌های رونق تولید و شکوفایی اقتصادی استان است و با معرفی مزیت‌های جذاب استان، سرمایه گذاران را وارد استان می‌کنیم.

استاندار بوشهر از جذب ۶.۵ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در حوزه صنعتی و گردشگری در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: ۳ طرح بزرگ با سرمایه گذاری ۶.۵ میلیون دلار توسط سرمایه گذاران خارجی در بخش صنعتی و همچنین گردشگری در استان اجرایی شده که امیدواریم تکمیل و راه‌اندازی شوند.

محمدی زاده تصریح کرد: پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا و همچنین تسهیل شرایط صادرات کالا‌های تولیدی استان از اقدامات حمایتی مدیران استان بوشهر به شمار می‌رود. وی اضافه کرد: ۱۳۲ طرح در حوزه کشاورزی از تسهیلات تبصره ۱۸ با سود پایین و بازپرداخت طولانی بهره‌مندی شده‌اند.

او گفت: همچنین ۴۴ طرح گردشگری و ۳۱ طرح دانش بنیان نیز از این تسهیلات برخوردار شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.