تولید سیستم مهار شن چاه‌های نفت در کشور/ وقتی حمایت از تولید، واردات را ضربه فنی می کند

ایران در جمع سه کشور برتر دنیا در زمینه ساخت سیستم مهار شن چند مرحله‌ای چاه‌های نفت قرار گرفت.

آهنگران مدیر عامل شرکت دانش بنیان تولید محصولات حفاری و تجهیزات چاه‌های نفت در نظرآباد در خصوص تولید سیستم مهار شن چاه‌های نفت در کشور گفت: این واحد صنعتی چند سال قبل به علت وجود برخی مشکلات از چرخه تولید خارج شده بود که خوشبختانه با حمایت ستاد احیای واحد‌های اقتصادی نهاد ریاست جمهوری توانستیم مجدد به مدار تولید برگردیم و اکنون محصولات مهم و راهبردی در کشور را تولید کنیم.

آهنگران به تجهیز ۴۰ چهاه نفت به سیستم مهار شن ساخت ایران اشاره کرد و افزود: فن آوری ساخت سیستم مهار شن، چند مرحله‌ای چاه‌های نفت پیش از این در اختیار آمریکا و چین بود که با تلاش و‌ پشتکار نیرو‌های این شرکت این انحصار شکسته و نیاز کشور در خرید این محصول از خارج مرتفع شد.

او می گوید: علاوه بر این که در این شرکت ۱۷ نوع محصول مهم و کاربردی تولید می کنیم و توان رقابت با محصولات خارجی را داریم، امکان پشتیبانی فنی و حتی صادرات این دانش نیز برای ما وجود دارد.

رئیس ستاد احیای واحد‌های اقتصادی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به وجود پنجاه هزار واحد اقتصادی نیاز‌مند حمایت در کشور گفت: این شرکت یکی از هزاران واحد‌های صنعتی است که در چند سال گذشته به علت وجود برخی مشکلات از چرخه تولید خارج شده بود که اکنون با فعالیت مجدد نه تنها شغل ۸۰ نفر تثبیت شد بلکه محصولی مهم و راهبردی نیز در کشور توسط این نیرو‌ها تولید می شود.

مدنی افزود: از ابتدای شروع به کار این ستاد که حدود یک‌سال از آن‌ می گذرد، مشکلات ۳۱۰۰ واحد‌اقتصادی برطرف و این موضوع باعث تثبیت ۸۰ هزار شغل در این واحد‌ها شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
واقعا تحسین و تشکر دارد وخسته نباشید اگر حمایت مسولان درست و بجا باشد از تولیدی ها زیاد می‌باشد که حمایت قانون را میطلبد
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۸:۴۳ ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
واردات را آزاد کن خودرو پانصد ملیون از اروپا بنز میتونیم بخریم وسایل بونجول را به مردم قالب نکن
Iran (Islamic Republic of)
یک مستمری بگیر
۱۸:۰۹ ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
از اوایل انقلاب با تولید محصولات وارداتی گفته میشود که از خروج ارز فلان قدر جلوگیری شد اما وضع عمومی مردم هر روز بدتر از دیروز شده ایا این صرفه جویی ها به نفع چه گروهی تمام میشود ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
چرا اینها ا دررسانه ملی بارها و بارها ومکررا بمردم گزارش نمی‌دید .چرابمردم نمیگید که چند هزارکارخانه با شرکتهای تعطیل شده رو بچرخه تولید برگردوندند ودرتاوزیون نشون بدید.اینارو مکرراً بمردم گزارش بدید تا جوانها ازعقدهذای بودن نسبت بمسئولین ومدیریتها دربیان.واتفاقات ناگوار پیش نیاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
شازده اینهمه ادعا اگر درست بود وه این وضع کشور و مردم نبود
Iran (Islamic Republic of)
نیروی جهادی
۰۹:۲۴ ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
خدا خیرشان دهد. دزدان را هم دستگیر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
چرا گاز های پالایشگاه ها میسوزد چرا آنها را جمع نمیکنید همینطوری گاز ها میسوزد کجای دنیا این گاز ها را می سوزانند آنها تکنولوژی جمع آوری این گاز ها را پیدا کردند ولی در ایران خبری نیست