در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

استقبال سرمایه گذاران خارجی از پروژه های مسکنی و گردشگری

معاون وزیر اقتصاد گفت: سرمایه گذاران خارجی از پروژه های مسکنی و گردشگری استقبال کردند و در این بخش وزارت راه وشهرسازی همکاری لازم را داشته است.

 آقای علی فکری  در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص گام نخست سند ۲۵ ساله ایران و چین گفت: در مورد سند ۲۵ ساله ایران و چین  چشم انداز روابط را در این سند طراحی کردیم که از دی ماه سال گذشته فاز اجرایی آغاز شد‌.

به گفته رئیس سرمایه گذاری خارجی و کمک های فنی اقتصادی، در ماه های اخیر بخش های مختلف سند مورد بررسی قرار گرفت و چندین کمیته مشترک تشکیل شد و پروژه های عملیاتی را تعریف کردیم.

فکری اضافه کرد: زمانی که پروژه ها آغاز به کار کردند به صورت رسمی جزئیات را اعلام می کنیم.

او در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص سرمایه گذاری کشورهای خارجی در پروژه های عمرانی و مسکنی هم گفت: سرمایه گذار در پروژه های مسکنی و گردشگری  داشته ایم و سرمایه گذاران در پروژه‌های مسکن هم وارد شده و اين  پروژه ها  قابل توسعه هستند و موانع را برطرف خواهیم کرد و در این بخش هم وزارت راه وشهرسازی همکاری لازم را انجام می دهد.

او گفت: ممکن است پروژ ه و برنامه ای به هم پیوسته  در بخش های عمرانی وجود نداشته باشد، ولی سرمایه های خارجی در این حوزه زیاد  است هم در حوزه معدنی و هم در صنعتی چندین سرمایه گذار  وارد شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار