دونده نابینایان:

سالن تمرین ما را به مزایده گذاشته اند

دو و میدانی کار تیم ملی نابینایان و کم بینایان گفت: متاسفانه سالن تمرین ما را به مزایده گذاشتند و باید در خانه و دور از ورزش بمانیم.

مهرداد نجفی دونده نابینایان درباره شرایط تمریناتش برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی اظهار کرد: سالنی از سال ۱۳۸۶ در اختیار هیئت دو و میدانی  نابینایان و کم بینایان استان همدان بود که متاسفانه زمین این سالن در اختیار اداره بهزیستی این استان قرار گرفته است. هر چند ساختمان آن را ترییت بدنی بازسازی کرده است.

او افزود: درآمد این سالن صرف اعزام و هزینه ایاب و ذهاب ورزشکاران  کم‌بینایان ما می‌شد، اما اکنون پس از ۱۵ سال این سالن را تربیت بدنی استان با قیمت بالایی برای مزایده گذاشته است. این سالن تاکنون کرایه‌اش ماهی یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود که هیئت دوومیدانی کم‌بینایان و نابینایان به اداره تربیت بدنی استان همدان پرداخت می‌کرد، اما اکنون اجاره بها را ۶ برابر و ماهی ۱۰ میلیون کرده‌اند.

نجفی  تصریح کرد: واقعیت امر این است در این شرایط سخت هزینه‌ها بالا نیست تا هیئت دوومیدانی بتواند از پس آن بر بیاید. واقعا این سالن نباشد ما ورزشکاران باید بنشینیم و در خانه و دور از ورزش بمانیم. در این ۱۵ سال هیچ کدام از مدیران این سالن را برای مزایده نگذاشته بودند، اما اکنون آن را برای مزایده گذاشته‌اند. اکنون خود من هم برای مسابقات آتی در حال آماده سازی هستم و در شرایط مطلوبی قرار دارم هر چند که شرایط سخت است و هیچ گونه حمایتی نمی‌شویم و بیشتر هزینه‌ها را باید از جیب متقبل شویم.

او در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه حمایت‌ها هم در بدنه ورزش و مسئولان استانی ضعیف است و مسئولان به شکل مناسبی با ما برخورد نمی‌کنند و همین بی‌مهری‌ها است که باعث بی‌انگیزگی ما شده است. تنها دلخوشی ما در این شرایط ورزش کردن است و دوست داریم همانگونه که مسئولان به ورزشکاران فوتبال اهمیت می‌دهند برای ما ورزشکاران نابینا هم ارزش قائل شوند، زیرا همه ما برای اعتلای پرچم ایران تلاش می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار