مسکن، جدی‌ترین مسئله استان یزد پس از مسائل مربوط به تأمین آب پایدار

استاندار یزد گفت: هیچگونه اهمال و کوتاهی مدیران و افراد موثر در زنجیره اجرای طرح نهضت ملی مسکن پذیرفتنی نیست.

مهران فاطمی استاندار یزد در نشست شورای مسکن استان یزد، مسکن را جدی‌ترین مسئله مورد پیگیری استان پس از مسائل مربوط به تامین آب پایدار دانست و گفت: مدیران عضو شورای مسکن استان براساس جدیت در پیگیری و پیشبرد امور طرح نهضت ملی مسکن ارزیابی می‌شوند.

او با بیان اینکه امروز یکی از مهم‌ترین مسائل و دغدغه‌های مردم رنج بی مسکنی و هزینه‌های گزاف اجاره مسکن است، خاطرنشان کرد: هیچگونه اهمال و کوتاهی مدیران و افراد موثر در زنجیره اجرای طرح نهضت ملی مسکن پذیرفتنی نیست.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه بر سر حقوق و منافع مردم با هیچکس تعارف ندارم، اظهارداشت: به صورت میدانی روند اجرای امور؛ از بانک‌ها تا محل‌های اجرای پروژه‌ها را بررسی خواهم کرد.

دکتر فاطمی در ادامه خطاب به مدیران حاضر در نشست، بر پیگیری شبانه روزی مسائل این حوزه و به ویژه سفر به تهران جهت اخذ مجوز‌ها و مصوبات به نفع مردم استان تاکید کرد.

او در بخش دیگری از سخنان سایت ۳۷۷ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن را سایتی الگویی خواند و افزود: مسجد، بازار و فضا‌های فرهنگی هسته اصلی این شهر جدید هستند که این فضا‌ها باید طبق نقشه‌ی طراحی شده و زودتر از ساخت واحد‌های مسکن احداث شود.

استاندار یزد در پایان به لزوم تشکیل کارگروه تامین مصالح به منظور حمایت از تولید داخل استان و کاهش هزینه‌های ساخت با توجه به خرید عمده مصالح پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار