شهرداری باشت نیازمند ۵ دستگاه ماشین آلات سنگین

شهردار باشت گفت: ۵ دستگاه ماشین آلات سنگین و یک دستگاه خودروی آتش نشانی برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان نیاز داریم.

سید رضا حسینی شهردار باشت با اشاره به فرسوده بودن نیمی از ماشین آلات سنگین شهرداری باشت فرسوده، گفت: این موضوع هزینه‌های زیادی در اجرا و عملیاتی کردن طرح‌ها و ماموریت‌های شهرداری در بخش‌های مختلف تحمیل کرده است.

او با بیان اینکه در چند سال قبل خرید در حوزه ماشین آلات سنگین شهرداری انجام نشده است، افزود: امسال یک دستگاه بیل مکانیکی چرخ زنجیری به ارزش ریالی ۷۰ میلیارد ریال به ناوگان شهرداری باشت اضافه شد.

حسینی خرید ماشین آلات سنگین با هدف کاهش هزینه‌های جاری، نوسازی ناوگان، ارائه خدمات مطلوب و توسعه اهداف و اجرای طرح‌های عمرانی در مناطق مختلف شهر را از اولویت اساسی مجموعه مدیریت شهری برشمرد و ادامه داد: شهرداری باشت به ۵ دستگاه ماشین آلات سنگین از جمله؛ گریدر، لودر، ماشین حمل زباله، ماشین آلات جاروی شهری و یک دستگاه خودرو آتش نشانی نیاز دارد.

شهردار باشت ادامه داد: با توجه به عمر بالای ماشین آلات شهرداری و فرسودگی آن‌ها از جمله؛ گریدر و لودر خدمات رسانی از سوی نیرو‌ها به شهروندان به سختی انجام می‌شود.

وی به بالا بودن سرانه تولید زباله در شهر باشت اشاره و اضافه کرد: مستهلک و استاندارد نبود ماشین آلات خدمات رسانی به شهروندان را مشکل کرده است، ضمن اینکه شهرداری باشت هیچ گونه ماشین آلات سنگین برای خدمات رسانی در مواقع بحرانی نیز ندارد.

حسینی گفت: نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در زمینه تامین و پیگیری مشکلات بخش ناوگان شهرداری باشت و جذب سهمیه اعتبارات برای عمران شهری این شهرستان تاکنون تلاش‌های فراونی کرده که جا دارد از آن تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.