مورینیو: ستاره ایتالیایی متاسفانه در رم ماندگار است

مورینیو به صراحت تایید کرد که ستاره ایتالیایی در فهرست فروش قرار دارد و جالوروسی را ترک خواهد کرد.

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، درباره شرایط نیکولو زانیولو که شایعات زیادی درباره جدایی‌اش از این تیم مطرح است واکنش عجیبی نشان داد و گفت این ستاره ایتالیایی متاسفانه در رم ماندگار است.

در روز‌های اخیر شکی باقی نمانده بود که رابطه نیکولو زانیولو و رم با تنش مواجه است. بعد از انتشار شایعاتی درباره جدایی این ستاره ایتالیایی، باشگاه رم و سرمربی‌اش مورینیو به صراحت تایید کردند که او در فهرست فروش قرار دارد و جالوروسی را ترک خواهد کرد.

نیکولو زانیولو، اما روز جمعه دست به اقدامی زد که رم را عصبانی کرده است. عصبانیت باشگاه ایتالیایی خودش را امروز در صحبت‌های عجیب مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با ناپولی نشان داد.

زانیولو که قرار بود با نمایندگان باشگاه بورنموث دیداری داشته باشد تا مذاکرات شخصی او برای انتقال به این تیم انجام شود در این جلسه حاضر نشد تا نشان دهد حاضر به پیوستن به بورنموث نیست.


وقتی امروز در کنفرانس خبری پیش از دیدار رم و ناپولی خبرنگاران از مورینیو درباره شرایط زانیولو پرسیدند، آقای خاص با عصبانیت پاسخ داد. او گفت:" متاسفانه اینطور به نظر می‌رسد که زانیولو ماندنی است. علت اینکه اینطور حرف می‌زنم چیست؟ چون او به همه ما گفته بود که نه می‌خواهد برای رم بازی کند و نه حتی تمرین. من بعد از بازی با اسپتزیا گفتم که فکر می‌کنم او ماندگار بشود. ولی حالا می‌گوید متاسفانه او می‌ماند. جزئیات را نمی‌توانم بگویم، ولی او فردا مقابل ناپولی بازی نمی‌کند. ما باید روی بازی فردا تمرکز کنیم با بازیکنانی که می‌خواهند برای این باشگاه کار کنند".

۱۷۹۶۰۶۱
داستان زانیولو اصلی‌ترین ماجرای باشگاه رم در نقل و انتقالات زمستانی بوده است. با اینکه مدیران جالوروسی معتقد بودند پیشنهاد بورنموث برای جذب او مناسب است، ولی مشخص است که زانیولو نظر دیگری دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار