ورود ۱۰۰ نفتکش جاده پیما و راه‌اندازی حمل ریلی نفت سفید به زاهدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: با ورود ۱۰۰ نفتکش جاده پیما و راه‌اندازی حمل ریلی نفت سفید انتقال سوخت به منطقه زاهدان سرعت یافت.

 قربانعلی مردانی گفت: علاوه‌بر جذب نفتکش‌های جدید در منطقه تعداد ۴۸دستگاه نفتکش فوتن و ۴۶ کشنده گاز مایع از بخش صادرات به ناوگان اضافه شده که با ورود این نفتکش‌های جدید توان حمل فرآورده‌های نفتی به منطقه افزایش یافته است.

وی با اشاره به راه اندازی خط انتقال ریلی نفت سفید از بندرعباس به زاهدان نیز افزود: راه اندازی این خط انتقال که برای اولین بار انجام شده کمک شایانی به تامین نفت سفید مورد نیاز منطقه کرده است.

مدیر منطقه زاهدان ورود کارت‌های مهاجر و افزایش برداشت بنزین از کارت‌های سوخت و دلایل متعدد دیگر را علت وجود صف در برخی از جایگاه‌ها عنوان کرد.

وی افزود: مصرف بنزین در شهرستان زابل در ۱۰ ماهه امسال ۴۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته و در سطح منطقه نیز مصرف بنزین در ماه جاری ۱۸ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافته که این موضوع یکی از دلایل تشکیل صف در جایگاه هاست.

مردانی تعداد جایگاه‌ها و تاسیسات گازمایع در دست اقدام منطقه را ۲۷ باب اعلام کرد و گفت: برخی از این جایگاه‌ها تا ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی افزود: مجوز‌هایی از سوی این شرکت با تأمین تجهیزات رایگان در زمینه احداث جایگاه‌های سی ان جی به برخی از سازمان‌ها واگذار شده، اما به دلیل عدم اجرای تعهدات از سوی ادارات مورد نظر احداث و بهره‌برداری از این جایگاه‌ها در موعد مقرر انجام نشده و با کندی در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار