در پی انتشار مطلبی در پایگاه خبری اسکان نیوز تحت عنوان «دولت سریع و انقلابی و فریب خیرین مدرسه ساز و دانش آموزان سرگردان و لرزان» آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز جوابیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی ناحیه ۴ اهواز در این جوابیه آمده است:

آموزشگاه شهدای عین ۲ از جمله مدارس تحت پوشش آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز است که در زمان سیل ۹۸ دچار تخریب شد و در لیست مدارس تخریبی آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز قرار گرفت.

در ادامه و با مساعدت گروه جهادی سپاه حضرت ولی عصر (عج) کار بازسازی؛ نوسازی و تعمیر این آموزشگاه آغاز شد و تا مرحله ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی پیش رفت و مقرر شد تا مابقی تعهد ساخت توسط اداره کل نوسازی؛ توسعه و تجهیز مدارس استان انجام شود.

ذکر این نکته ضروری است که این آموزشگاه خیرساز نیست و مقرر شده بود که بخشی از ساخت پروژه توسط گروه جهادی سپاه و بخشی دیگر توسط اداره کل نوسازی؛ توسعه و تجهیز مدارس استان به انجام برسد.

همچنین بر خلاف ادعای مطرح شده در خبر مذکور دانش آموزان مدرسه مذکور از زمان واقعه سیل و تخریب مدرسه شهدای عین به مدرسه ای دیگر در همان منطقه منتقل شدند و هم اکنون نیز مشغول تحصیل هستند.

آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز بنا بر رسالت خود مبنی بر ارتقای شاخص عدالت آموزشی؛ هفته گذشته با یکی از خیرین مدرسه ساز جهت تکمیل پروژه مذاکراتی داشته است که به زودی روند تکمیل پروژه آغاز خواهد شد‌.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.