رئیس پلیس راه انتظامی استان با اشاره به برقراری امنیت ترافیکی در شهرستان خوی با حضور جهادی پلیس، گفت: با توجه به وقوع پس لرزه‌های متعدد در شهرستان خوی، ترافیک نیمه روان در محور‌ها وجود دارد و مشکل خاصی در جاده‌ها نداریم.

سرهنگ "رضا پناهی مقدم"  گفت: با توجه به وقوع زلزله در شهرستان خوی، بلافاصله تیم‌های پلیس راه نیز در محور‌های مواصلاتی و جاده‌های منتهی به این شهرستان حضور یافته و نسبت به روانسازی ترافیکی جاده‌ها اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه از دیروز حادثه ترافیکی خاصی برای شهروندان رخ نداده است، گفت: با توجه به وقوع پس لرزه‌های متعدد در شهرستان، ترافیک نیمه روان در محور‌ها وجود دارد و مشکل خاصی در جاده‌ها نداریم.

رئیس پلیس راه انتظامی استان تصریح کرد: با توجه به بارش برف به شهروندان توصیه می‌شود که قبل از اقدام به سفر و حرکت از وسیله نقلیه خود اطمینان داشته که فاقد نقص فنی باشد؛ تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ، پتو، جیره خشک و... به همراه داشته، با صبر و حوصله رانندگی کنند، فاصله طولی را حتما رعایت نموده و ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی برای اطلاع از وضعیت راه‌ها با شماره گویای ۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.

سرهنگ پناهی مقدم در پایان خاطر نشان کرد: همکاران ما از همان لحظات اولیه به صورت صددرصدی و به صورت جهادی در مناطق زلزله زده حاضر شده و دوشادوش سایر یگان‌های انتظامی، امدادی و شهروندان در حال خدمت رسانی می‌باشند. /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.