معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی در بادرود:

تحول در تبلیغ، رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی است

معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: استفاده از نخبگان فرهنگی و مذهبی به منظور تحول در عرصه تبلیغ در دستور کار این سازمان است.

حجت الاسلام ناصر شکریان امیری معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی  در گردهمایی بصیرتی بازخوانی بیانات رهبر انقلاب اسلامی در آستان امامزاده آقا علی عباس (ع) بادرو نطنز با اشاره به بیانات ۲۸ دی رهبر انقلاب در دیدار مدیران ستادی سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: مدیران تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها باید نکات روشن و راهبرد‌های اساسی مطرح شده در این دیدار بررسی و تحلیل و برای نخبگان فرهنگی تبلیغی تبیین کنند.
حجت الاسلام شکریان تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با نگاه تحوّل در عرصه تبلیغ، استفاده از ظرفیت‌های مردمی همچون نخبگان فرهنگی مذهبی، جوانان و نوجوانان و گروه‌های مختلف مردم را در دستور کار قرار داده و تا کنون قدم‌های موثری برداشته است.

حجت الاسلام مهدی فوقی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان نیز گفت: بازنگری و تحوّل در فعالیت‌ها و اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی ضروری است و هریک از مدیران شهرستانی باید بنا به اقتضا و شرایط منطقه خود، فعالیت‌های ابتکاری و تحولی را برنامه ریزی و اجرا کنند.

رئیس و جمعی از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری ۲۸ دی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. ایشان در این دیدار تولید و ارائه محصولات فاخرِ مبتنی بر فکر نو و در نظر گرفتن اقتضائات اجتماعی و فرهنگی تبلیغ را در عین خشیت کامل از پروردگار، دو وظیفه مهم دستگاه‌های فرهنگی تبلیغاتی خواندند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوالضل افرا
۱۳:۴۸ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
خوبه