برگزاری ۲۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در اردبیل

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر ۲۵۰ برنامه فرهنگی، ورزشی در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار خواهد شد.

اکبر ورودی گفت: امسال برنامه‌های دهه فجر حوزه ورزش و جوانان با شعار «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار خواهد شد که عمده این رویدادها در بخش ورزش و برگزاری مسابقات متنوع در جای جای استان اردبیل خواهد بود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل می گوید: در یوم‌الله ۱۲ بهمن همزمان با سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی در یک مسیر مشخص دوچرخه‌سواران در لحظه ورود تاریخی امام به وطن دوچرخه‌سواری کرده و یاد و خاطره این روز تاریخی را گرامی می‌دارند.

به گفته او، عمده برنامه‌های این ایام با گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان برگزار خواهد شد که تجلیل از خانواده‌های شهدا و برگزاری یادواره شهدای ورزشی نیز در دهه فجر تدارک دیده شده است.

ورودی گفت: در کنار برنامه‌های متنوعی که در مناطق مختلف استان با محوریت برگزاری رویدادها و مسابقات ورزشی در نظر گرفته شده، پنج پروژه ورزشی نیز در جای جای استان اردبیل افتتاح می‌شود.

او افتتاح تالار وزنه‌برداری اردبیل، سالن ورزشی تولک خلخال، زمین مینی‌فوتبال آبی‌بیگلو، زمین مینی‌فوتبال در نمین و استخر سبلان را در مشگین‌شهر از پروژه‌های افتتاحی در این ایام اعلام کرد.

ورودی در ادامه می گوید: در ۴۳ سال اخیر افتخارات زیادی را در حوزه ورزشی از سوی ورزشکاران و با همت و تلاش آنها شاهد بودیم که قطعاً این افتخارات ادامه خواهد داشت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در حوزه ورزش و جوانان فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در سطح استان با رویکرد تحولی که در دولت سیزدهم در پیش گرفته شده با همبستگی و همگرایی بیشتر در حال انجام است و امیدواریم اهداف مورد نظر به ویژه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و برگزاری رویدادهای ورزشی را در کنار استعدادیابی‌های مناسب شاهد باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.