دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری منتخب دومین دوره لیگ کشوری ورزش همگانی

از برگزیدگان دومین دوره لیگ کشوری ورزش همگانی یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سالن همایش‌های ابن سینای واحد علوم و تحقیقات تهران تجلیل شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: مرحله دوم لیگ ورزش همگانی خردادماه امسال با حضور ۳۱ استان از دانشگاه‌های سراسر کشور و به صورت غیر حضوری برگزار شد.

مهرداد یادگاری افزود: لیگ ورزش همگانی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با حضور ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو، استاد و کارمند به صورت غیر حضوری اجرا و ویدئو‌های تهیه شده از دانشجویان، استادان و کارمندان به دبیرخانه ستاد دومین دوره لیگ کشوری ورزش همگانی ارسال شد.


بیشتر بخوانید


وی گفت: پس از داوری آثار رسیده از دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور، دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری موفق شد مقام چهارم این دوره از لیگ کشوری ورزش همگانی را به خود اختصاص دهد.

یادگاری افزود: استان‌های فارس، اردبیل، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری و اصفهان به ترتیب مقام‌های اول تا پنجم لیگ کشوری ورزش همگانی را بدست آوردند.

در نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی واحد‌های ویژه و سطح یک دانشگاه آزاد اسلامی، استان‌های برتر با حضور مسئولان ارشد دانشگاه تجلیل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.