شرکت بیش از ۶۳ هزار دانش آموز خوزستانی در جشن تکلیف

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در آیین جشن تکلیف استانی دانش آموزان پسر گفت: بیش از ۶۳ هزار دانش آموز خوزستانی در جشن‌های تکلیف شرکت می‌کنند.

جاسم حسینی زاده معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در آیین جشن تکلیف استانی دانش آموزان پسر که به میزبانی ناحیه یک اهواز در مرکز علمی و فرهنگی امام حسین (ع) برگزار شد با اشاره به اهمیت فراگیری آموزه‌های دینی توسط دانش آموزان گفت: در این مدت جشن تکلیف ۳۸ هزار دانش آموز دختر و ۲۵ هزار دانش آموز پسر خوزستانی که به سن تکلیف رسیده بودند، برگزار شد.

او ادامه داد: نهادینه کردن معارف و مفاهیم اخلاقی تربیتی در بین دانش آموزان یک برنامه اولویت‌دار است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان می‌گوید:  برگزاری جشن‌های تکلیف دانش آموزی می‌تواند نقش مهمی در شکل گیری شخصیت دینی و اعتقادی دانش آموزان ایفا کند و استقبال دانش آموزان از برگزاری برنامه‌های این چنینی بستر بسیار خوبی برای تحقق برنامه‌های تربیتی است.

حسینی زاده افزود: مکلف شدن یک ارزش معنوی و یک تجربه مثبت در مقام بلوغ عقلانی اثر ماندگاری در زندگی نونهالان را در پی خواهد داشت.

او گفت: خداوند از امروز ماموریت و مسئولیتی را بردوش شما قرار داده است که اگر شما آن را به نحو احسن انجام دهید می‌توانید زندگی خود را در حوزه فردی و اجتماعی به شکلی طراحی کنید که به خوشبختی دست پیدا کنید و نهایت استفاده را از زندگی ببرید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار