غیبت سوال برانگیز و حاشیه ساز سرمربی تیم ملی کشتی آزاد/ درستکار به زاگرب می‌رسد؟

اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد در حالی برگزار شد که پژمان درستکار در این اردو غیبت داشت.

اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در تورنمنت زاگرب در حالی از هفته پیش در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده آغاز شد که پژمان درستکار، سرمربی تیم ملی در اردو حاضر نبود و دستیاران او عملکرد آزادکاران را زیر نظر داشتند و طبق برنامه رضا اطری، یونس امامی، حسن یزدانی، علی سوادکوهی، امیرعلی آذرپیرا و امیرحسین زارع بامداد امروز (دوشنبه) به کرواسی اعزام شدند.

غیبت درستکار در اردوی آزادکاران در آستانه اولین تورنمنت رنکینگ دار، حاشیه ساز شده و از طرفی او در مسابقات قهرمانی کشور به عنوان نخستین مرحله از چرخه انتخابی هم غایب بود، غیبتی که بسیار سوال برانگیز شده و برخی کارشناسان و اهالی کشتی را وادار به انتقاد کرده که چرا سرمربی تیم ملی در سال قبل از المپیک که کشتی رویداد‌های بسیار مهم و حساسی را در پیش دارد آزادکاران را رها کرده است.

بر اساس اخبار مختلف گفته می‌شود درستکار در ایران حضور نداشته و برای پیگیری کار‌های شخصی و دیدار با خانواده، به آمریکا سفر کرده است.

در همین راستا علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که همواره نسبت به نظم و انضباط تاکید داشته و بار‌ها اعلام کرده است در کار با کسی تعارف ندارد درباره غیبت پژمان درستکار، گفت: پژمان دقیقاً ۴ ماه پیش (نامه آن موجود است) از ما برای اواخر بهمن‌ماه جهت رسیدگی به مشکلات شخصی مرخصی بدون حقوق خواسته بود که یکباره مشکل او اواخر دی ماه پیش آمد.

وی تصریح کرد: پژمان از پیش مرخصی گرفته بود و بعد از ۲ سال آمده مرخصی بگیرد، به او بگویم نه؟ ان‌شاالله خدا کمک کند مشکل شخصی او رفع شود و سریع برسد تیمش را جمع‌وجور کند. او از ۴ ماه پیش درخواستش را به ابراهیم مهربان داده بود، من هم آن زمان موافقت کرده بودم. ما دعا می‌کنیم مشکلش حل شود تا ۸-۷ روز دیگر شاید هم کمتر به بچه‌ها برسد.

رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه درستکار هم انسان است و باید بعد از ۲ سال از مرخصی‌اش استفاده کند، گفت: ما دنبال می‌کنیم که اگر روادید درستکار درست شد، به مسابقات زاگرب برسد و در کرواسی کنار بچه‌ها باشد.

رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی کرواسی به عنوان نخستین تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی کشتی در سال جدید میلادی، روز‌های ۱۲ تا ۱۶ بهمن ماه در زاگرب برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
مربی تیم ملی شده تا حقوق خوبی بگیرد و برای خانواده اش در آمریکا بفرستد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
تا جایی که من میدونم ایشون خانواده اش تو آمریکا نیست.
آخرین اخبار