معاون استاندار بوشهر:

شرایط اشتغال افراد رها شده از اعتیاد در بوشهر فراهم شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه فرد معتاد مجرم نیست گفت: شرایط اشتغال افراد رها شده از اعتیاد در استان بوشهر فراهم شود.

اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یکشنبه‌شب در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه مبارک فجر و سایر مناسبت‌های ملی، مذهبی و فرهنگی فرصت و ظرفیت مناسبی است که با روش‌های نوین و خلاقانه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه و به ویژه جامعه هدف در استان بوشهر برنامه ریزی و عملیاتی شود.

او تصریح کرد: یکی از عوامل موثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر ایجاد کارآفرینی و توانمندسازی معتادین ترک کرده است که زمینه اشتغال آنان فراهم خواهد ساخت که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: فرد معتاد مجرم نیست و دچار بیماری شده که نیازمند توجه و کمک‌رسانی است.

او افزود: فنی و حرفه‌ای و سایر دستگاه‌های مرتبط باید در راستای مهارت افزایی و کارآفرینی معتادین و معتادین متجاهر برنامه ریزی هدفمندی داشته باشد و اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای در راستای هدایت آنان جهت اشتغال پایدار اقدام لازم انجام دهد.

پورات خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های عضو در شورای مبارزه با مواد مخدر و سایر دستگاه‌های مرتبط باید حمایت لازم و برنامه‌های تخصصی در حوزه خود در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در اولویت وظایف کاری و فرهنگی خود قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.