برگزاری همایش بزرگ "جهاد تبیین" در ایام دهه مبارک فجر

مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری همایش بزرگ "جهاد تبیین" در ایام دهه مبارک فجر در کرمانشاه خبر داد.

حجت الاسلام حسن منتظری، مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه امروز (۱۰ بهمن) در نشستی خبری، گفت : این همایش روز سه شنبه (۱۸ بهمن) با حضور ۲۵۰ نفر از علمای شیعه و سنی در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار خواهد شد.

منتظری هدف از برگزاری این همایش را روشنگری در خصوص دستاورد‌های انقلاب عنوان کرد و افزود: امیدواریم برگزاری این همایش با حضور سخنرانان برجسته بتواند نقش تاثیرگذاری در تبیین دستاورد‌های انقلاب در جامعه داشته باشد.

مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی در دهه فجر دوستداران انقلاب را دلگرم و دشمنان را از توطئه چینی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب دلسرد خواهد کرد.

منتظری با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن‌های دهه فجر در مناطق اهل سنت استان، گفت: باید جشن‌های دهه فجر را مردمی برگزار کنیم تا تاثیرگذاری و کارکرد‌های لازم را در جامعه داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌های دهه فجر در مساجد اهل سنت استان، گفت: در ایام دهه مبارک فجر در پنج مسجد اهل سنت شهر کرمانشاه بعد از نماز عشاء جشن‌های دهه فجر برگزار خواهد شد، ضمن اینکه در دیگر مساجد اهل تسنن استان نیز جشن‌های دهه فجر برپا می‌شود.

اعزام سخنران به نماز جمعه مناطق اهل سنت استان برای تبیین دستاورد‌های انقلاب، برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع جهاد تبیین، حضور چهره‌های شاخص اهل سنت در رسانه‌ها، برگزاری مسابقات فرهنگی و ... از دیگر برنامه‌های مرکز اسلامی استان کرمانشاه در دهه فجر امسال است که منتظری از آن‌ها یاد کرد.

منتظری اشاره‌ای هم به روند افزایشی ساخت مساجد در مناطق اهل سنت استان کرمانشاه در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی داشت و گفت: هم اکنون در استان کرمانشاه بالغ بر ۵۲۰ مسجد در مناطق اهل سنت داریم که این آمار در سال‌های قبل از پیروزی انقلاب ۹۶ مسجد بوده است.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه ۲۰ مدرسه رسمی علوم دینی دارد، گفت: عمده این مدارس علوم دینی در روانسر، جوانرود و پاوه قرار دارند.

منتظری اشاره‌ای هم به در دست ساخت بودن یک مدرسه علوم دینی در شهرستان روانسر داشت و گفت: تلاش می‌شود این مدرسه با اعتباراتی که از سفر ریاست جمهوری به استان گرفته بزودی تکمیل شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار