احتمال تاخیر در بهره برداری از طرح میدان دانشگاه اهواز

رئیس شورای شهر اهواز گفت: وضعیت جوی و بارندگی‌های اخیر مقداری کار را عقب انداخته است و اگر در یکی ۲ روز آینده نیز بارندگی رخ دهد قطعا کار چند روز دیگر نیز عقب می‌افتد.

سیاوش محمودی با اشاره به تاثیر بارندگی و شرایط جوی در اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه شهید چمران، از تلاش برای بهره‌برداری از این طرح در دهه فجر خبر داد.

او با اشاره به آخرین وضعیت آماده‌سازی ۲ خط تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: وضعیت جوی و بارندگی‌های اخیر مقداری کار را عقب انداخته و اگر در یکی ۲ روز آینده نیز بارندگی رخ دهد قطعا کار چند روز دیگر نیز عقب می‌افتد.

آقای محمودی در خصوص مسیر امانیه – پل پنجم تقاطع دانشگاه گفت که زیر سازی و آسفالت اولیه آن انجام شده، اما در مسیر پل پنجم به گلستان باید حدود ۱۳ سگمنت نصب شود تا کار نهایی شود.

به گفته رئیس شورای شهر اهواز این مرحله از کار، روی مسیر‌های عبوری در حال انجام است و این مسیر‌ها حساسیت خاصی دارند و کار باید با دقت و ایمنی بالا انجام شود، اما اگر بارندگی رخ دهد، احتمالا کار عقب می‌افتد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود یادآور شد که تمام تلاش بهره برداری از این طرح در دهه فجر است.

پیش از این در مهرماه مسیر گلستان به سمت امانیه و در آبان‌ماه مسیر امانیه به گلستان تقاطع غیرهمسطح دانشگاه شهید چمران به بهره‌برداری رسیده بود و بنا بر وعده شهرداری، قرار بود کل طرح در پایان دی‌ماه تحویل داده شود و در دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار