تاکید بر برگزاری باشکوه برنامه‌های یوم الله دهه فجر در استان قزوین

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: در شرایطی می‌خواهیم ۴۴سالگی انقلاب را جشن بگیریم که دشمنان در حال تضعیف دستاورد‌های آن هستند.

شهسواری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در نشست خبری به مناسبت برنامه‌های یوم الله دهه فجر گفت: توهین دشمنان به اهل بیت، ولایت فقیه و قرآن کریم در چند ماه اخیر نشان از درمانده ماندن آنهاست و اخیرا هم شاهد تحریم سپاه مقتدر و مردمی ایران بودیم.

وی افزود: در شرایطی می‌خواهیم۴۴ سالگی انقلاب را جشن بگیریم که دشمنان در حال تضعیف این انقلاب هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: برنامه‌های دهه‌ی مبارک فجر از روز چهارشنبه ۱۲ بهمن شروع می‌شود و بهترین فرصت برای بیان دستاورد‌های انقلاب است.

شهسواری گفت: با توجه به فرمایش رهبرانقلاب، هدف دشمنان کتمان این ایام الله است و ما باید با هوشیاری، بصیرت مان را بالا ببریم و نگذاریم دشمنان به آرمان‌های انقلاب آسیب بزنند.

وی بیان کرد: ستاد دهه فجر با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در ۳ حوزه تبیین و روشنگری، تبلیغات و فضاسازی محیط شهری و جلوه‌های بصری و رسانه‌ای برنامه‌های مختلف خواهد داشت.

شهسواری گفت: در آغازین روز دهه فجر۱۲ بهمن سالروز ورود امام به میهن اسلامی در تمامی مدارس زنگ انقلاب نواخته می‌شود و مراسم غباروبی گلزار شهدا و رژه موتوری وخودرویی به صورت گسترده اجرا می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین ادامه داد: پیش بینی ما این است بالغ بر هزار و ۵۰۰ برنامه در استان انجام شود.

وی افزود: افتتاح پروژه‌ها در بخش‌های مختلف عمرانی و فرهنگی، نشست‌های سیاسی و فرهنگی، همایش حافظان قرآن و ره پویان ولایت، جشنواره فیلم فجر، شب شعر و ده‌ها برنامه دیگر در این ایام برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین تاکید کرد: برنامه محوری راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن است که امسال قرار است به صورت میدانی و با حضور اقشار مردم در مناطق شهری و روستایی برگزار شود و از فلکه میرعماد شروع و تا خیابان شهدا ادامه پیدا می‌کند.

وی گفت: این راهپیمایی چون در ایام جشن است دلیل مضاعفی شده برای اینکه به صورت جشن مردمی برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.