پدرانه و دلسوزانه، دانشجویان را به امر ازدواج تشویق کنید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خواستار تشویق دانشجویان به امر مقدس ازدواج شد.

عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشست هماهنگی ستاد ازدواج دانشجویی استان یزد، ازدواج و فرزندآوری را از مهمترین مسائل کشور دانست و گفت: یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب بحث جمعیت و خانواده است و ایشان بزرگترین مشکل کشور را خطر پیری جمعیت می‌دانند.

او ادامه داد: ما در زمینه ازدواج وظیفه سنگینی داریم و باید همه توان خود را در مسیر تبلیغ، تبیین و تشویق جوانان به ویژه نسل تحصیل کرده و دانشجو به امر ازدواج به کار بگیریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تصریح کرد: پدرانه و دلسوزانه دانشجویان را به امر مقدس ازدواج تشویق و تهیج نمایید.

عزیزی اعتماد و توکل به خدا را رمز موفقیت در امور برشمرد و گفت: جوانان بدانند خداوند ضامن رزق و روزی بوده و باید به او در زندگی توکل کنند.

معاون استاندار یزد با اشاره به دستاورد‌های کشور در عرصه‌های علمی، دفاعی ودیگر زمینه‌ها گفت: تمامی این دستاورد‌ها نتیجه تلاش جوانان این مرزو بوم است که در دانشگاه‌ها تحصیل نمودند و در واقع پیشرفت‌های ما مرهون تلاش جوانان ما است و از همین نکته به اهمیت جمعیت و خانواده پی می‌برید.

او بر برگزاری همایش‌های علمی در حوزه ازدواج و جمعیت تاکید کرد و اظهار داشت: متولی علم و پژوهش دانشگاه‌ها هستند و برگزاری چنین همایش‌ها و رویداد‌هایی نیاز امروز جامعه بوده و دولت سیزدهم هم از این گونه برنامه‌ها حمایت قاطع می‌کند.

عزیزی بر ابداع روش‌های خلاقانه و جدید در حوزه ازدواج دانشجویی و راه اندازی خوابگاه‌های متاهلی تاکید کرد و اذعان داشت: باید نگاه دانشگاه به مقوله ازدواج و فرزندآوری متحول شود، ضمن اینکه تقویت ارتباط با ستاد‌های ازدواج دانشجویی نیز در دستور کار آن‌ها قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
به فکر افزایش جمعیت باشید اصلا به فکر نان مردم نباشید هرچه خواستند بخورند خاک بخورند شما راحت باشید ببینید چه طور جمعیت زیاد کنید در باغ وحش هم همین طوری جمعیت زیاد می شود بی خیال نان و آب مردم
Iran (Islamic Republic of)
Mfg
۱۹:۲۱ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
سلام
Iran (Islamic Republic of)
Mfg
۱۹:۲۰ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
هزینه و روزی مساله نیست مساله شغل و کیس مناسب ازدواج است دختر خوب و مناسب معرفی کن ما ازدواج کنیم