اختصاص تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان هرمزگان

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در سفر به بندرعباس گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی وام در جلسات اختصاصی با کارشناسان تسهیلات، درخواست خود را مطرح کنند.

 سیاوش ملکی‌فر گفت: ما در سفر استانی همدان توانستیم ۲۸ میلیارد تومان تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان این استان تصویب کنیم.

او گفت: تیم اعزامی صندوق نوآوری این اختیار را دارد که تا سقف دو میلیارد تومان به شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی، تسهیلات اعطا و در پی آن است تا به جز تسهیلات و وام، ابزار‌های حمایتی دیگر خود مانند سرمایه‌گذاری و توانمندسازی را به شرکت‌های دانش‌بنیان استان هرمزگان معرفی کند.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه صندوق نوآوری بیش از ۷۰ نوع خدمت به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌دهد، گفت: صندوق علاوه بر تسهیلات، در حوزه‌های سرمایه‌گذاری تا ثبت مالکیت فکری و کمک به صادرات به شرکت‌های دانش‌بنیان خدمات ارائه می‌دهد.

او گفت: صندوق نوآوری از آذر ۹۷ به بعد ۶ هزار و ۴۹۸ فقره قرارداد ارائه خدمات و تسهیلات امضا کرده است و پارسال نیز چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه امروز شمار شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در کشور به هشت هزار شرکت رسیده است، گفت: سال ۹۹ درآمد شرکت‌های دانش‌بنیان ۲۰۰ هزار میلیارد تومان و سال ۱۴۰۰ نیز این درآمد ۳۰۰ هزارمیلیارد تومان بود و برای امسال نیز پیش‌بینی می‌شود درآمد شرکت‌های دانش‌بنیان کشور به ۴۳۰ هزار میلیارد تومان برسد.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری هرمزگان نیز گفت: جلسه امروز با هدف افزایش ضریب نفوذ صندوق نوآوری در استان هرمزگان برگزار شده و مایه خوشحالی است که صندوق اهمیت زیادی برای زیست‌بوم دانش‌بنیان این استان قائل است.

علی فتی گفت: صندوق نوآوری با اختیارات کامل به استان هرمزگان آمده است و در این سه روز بناست که برخی تسهیلات در همین سفر مصوب شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.