بازگشایی ۱۷ محور روستایی مسدود استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از بازگشایی ۱۷ محور روستایی مسدود استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت : اکنون همه محور‌ها باز است.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف و باران در محور‌های مختلف استان که از روز گذشته (۱۰ بهمن) آغاز شده و همچنان ادامه دارد، گفت : در این مدت بیشترین بارش برف را از شهرستان‌های منطقه اورامانات شامل پاوه، جوانرود و روانسر داشتیم.

وی با بیان اینکه به دنبال بارش برف ۱۷ محور روستایی استان مسدود شده بود که در کمترین زمان بازگشایی شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ محور اصلی، فرعی و روستایی در استان مسدود نداریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام بیش از ۱۱۰۰ کیلومتر برف‌روبی در محور‌های مختلف استان هم خبر داد که بیش از ۹۴۰ کیلومتر آن در مسیر‌های اصلی بوده است.

کرمی تعداد نیرو‌هایی که در ۲۴ ساعت گذشته پای کار بودند را بیش از ۱۳۰ نفر با همراهی ۹۰ دستگاه ماشین آلات اعلام کرد و یادآور شد: بیش از ۶۷۰ تن شن و نمک نیز در محور‌های استان مصرف شده است.

وی از تداوم آمادگی نیرو‌های راهداری تا انتهای بارش‌ها یاد کرد و ادامه داد: از مردم می‌خواهیم با توجه به وقوع برف و باران در جاده‌ها از تردد غیرضروری خودداری کرده و حتما تجهیزات زمستانی خصوصا زنجیر چرخ همراه داشته باشند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار