معاون استاندار سمنان گفت: فرایند تجهیز ناوگان دهیاری‌های استان به منظور نظارت بر بهره‌گیری مناسب از ماشین‌آلات عمرانی در راستای انجام وظایف دهیاری‌ها به سامانه ردیاب آغاز شد.

حمیدی گفت: تفاهم نامه با شرکت خصوصی به منظور راه اندازی سامانه یکپارچه مدیریت ناوگان دهیاری های استان سمنان امضا شد و اکنون در مرحله اجرا قرار دارد.

وی ادامه داد: نصب سامانه ردیاب بر روی ماشین آلات عمرانی و خدماتی دهیاری ها و استفاده از سامانه های نظارتی و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، زمینه های مناسب را برای ارزیابی و نظارت بر عملکرد ماشین آلات فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: عمران و آبادانی در روستاها و جلوگیری از مهاجرت و نگهداشت جمعیت در روستاها از اولویتهای دولت سیزدهم است که این رویکرد با تقویت زیرساخت‌ها و با کمک دهیاری‌ها به عنوان نماینده دولت در روستاها دنبال می‌شود.

حمیدی افزود: عملکرد مطلوب و رضایت بخش دهیاری‌ها در روستاها نقشی مهم در دلگرمی اهالی روستا به اقدامات و تلاش‌های دولت برای توسعه روستایی دارد و تلاش می‌شود تا دهیاری‌ها با آموزش و نظارت، عملکرد قابل قبول داشته باشند.

وی تاکید کرد: توسعه روستایی بخشی از توسعه ملی محسوب و ارزیابی می شود و در بحث توسعه ملی و کلان کشورها، توسعه روستایی حائز جایگاه مهمی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.