مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: حفاظت از میراث‌فرهنگی و آثار تاریخی استان بدون تعامل و همکاری امکان‌پذیر نیست.

حسن محمدی ادیب گفت: حفاظت از آثار تاریخی و میراث‌فرهنگی پرشمار استان اردبیل بدون تعامل و همکاری با نیرو‌های انتظامی و نظامی امکان‌پذیر نیست.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در دیدار با معاون هماهنگ کننده فرماندهی نیروی انتظامی استان، افزود: بر حساسیت وظایف محوله به یگان حفاظت میراث‌فرهنگی آگاه هستیم و تعامل خوبی با این واحد داریم و قدردان زحمات نیروی انتظامی استان در حفاظت از میراث‌فرهنگی هستیم.

محمدی ادیب تاکید کرد: با توجه به حساسیت این موضوع آماده هرنوع همکاری با یگان حفاظت اداره کل و نیرو‌های انتظامی هستیم و تا جایی که بتوانیم شرایط را برای حفاظت از آثار تاریخی استان آماده می‌کنیم.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی نیروی انتظامی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: یگان حفاظت میراث‌فرهنگی از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است و همکاری تنگاتنگی با مجموعه میراث‌فرهنگی استان داریم.

سرهنگ عادل منیر با اشاره به ضرورت آگاه‌سازی و آگاهی بخشی در جامعه به منظور حفاظت از میراث‌فرهنگی، افزود: همچنین باید ساماندهی مراکز اقامتی و منازل استیجاری استان از سوی اداره کل میراث‌فرهنگی در دستور کار قرار بگیرد تا از وقوع مشکلات امنیتی در این مراکز پیشگیری شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.