اجرای ۶ هزار ویژه برنامه گرامیداشت دهه فجر در سیستان و بلوچستان

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۶ هزار ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط سپاه و بسیج در استان برگزار می‌شود.

 سردار عوضعلی فقیری  در نشست خبری با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان گفت: امروز ایران اسلامی به برکت خون مطهر شهدا و فرهنگ بسیجی ملت در اوج اقتدار و سربلندی است و فرهنگ بسیجی مهمترین نیاز کشور در گام دوم انقلاب محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه به برکت تفکر و هدایت‌های امامین انقلاب و بسیج مردمی راهبرد‌های دشمن در مقابل ملت ایران با شکست جدی مواجه شده است، افزود: یکی از راهبرد‌هایی که در طول انقلاب اسلامی به عنوان یک تجربه موفق پیش روی قرار دارد، سپردن امور به مردم و ایجاد بسیج مردمی برای رفع مشکلات هست و هر زمان مردم نقش آفرین بودند، موفقیت‌های بزرگ هم کسب شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی از مهمترین نیاز‌های امروز کشور و نسل جدید هست بنابراین باید جهاد تبیین مورد توجه قرار گیرد و بسیج در این راستا اقدامات مختلفی انجام داده و ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای توجه بیشتر به این مطالبه مقام معظم رهبری است.

وی بیان کرد: دشمنان ما بدنبال تخریب روح امید در جامعه با سیاه نمایی عملکرد نظام و ناامید کردن نسل جوان نسبت به آینده نظام و انقلاب هستند.

سردار فقیری اظهارداشت: به برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، کشورمان در ۴۰ سال اخیر به پیشرفت‌های خوبی دست یافت و هیچ‌گاه دچار رخوت و رکود نشده و با روحیه شهادت طلبی و دینی جوانان راه خود را ادامه می‌دهند.

وی با تاکید بر تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه این برنامه را از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و خواهان تببین و عملیاتی شدن این برنامه از سوی رسانه‌ها برای ایجاد امید در جامعه شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اهدای گل به مسافران در فرودگاه‌ها، نواختن گلبانگ انقلاب در مدارس استان، برپایی جشن، نور افشانی میادن، برگزاری رژه‌های موتوری و رژه قایق سواری در بنادر چابهار و کنارک، برپایی نمایشگاه‌های مختلف و جشنواره علی اکبر ویژه سربازان وظیفه از مهمترین این برنامه در استان بشمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار