ضرب و جرح زنان فلسطینی اسیر در بند رژیم صهیونیستی

جمعیت اسرای فلسطینی اعلام کرد درپی تنش در بند زندان زنان رژیم صهیونیستی، زندانبان‌ها زنان اسیر را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

المیادین از تنش در بخش زنان زندان دامون رژیم صهیونیستی و ضرب و جرح زنان اسیر خبر داد.

شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری به نقل از جمعیت اسرای فلسطینی واعد اعلام کرد زنان فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی در زندان «دامون» شورش کرده اند و سلول‌ها را آتش زده اند و مدیریت این زندان گاز اشک آور و فلفل در بند زنان زده است.

بنا به اعلام این جمعیت، نظامیان رژیم اشغالگر تعدادی از زنان اسیر را هدف ضرب و جرح قرار داده اند. تنش همه زندان‌های رژیم صهیونیستی را فراگرفته است و از امروز اقدامات تنش زا در پاسخ به آنچه علیه زنان اسیر صورت می‌گیرد‏، انجام می‌شود.

پیش از این باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کرد هنوز 29 زن اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی بازداشت هستند که در میان آنها دو دختربچه فلسطینی به نام های نفوذ حماد و زمزم القواسمه نیز دیده می شود.

یکی از سخت‌ترین دوره‌های اسارت زنان فلسطینی، اسارت اسراء جعابیص است که پس از سوختگی شدید که ۶۰ درصد بوده و از آسیب‌های شدید ناشی از سوختگی رنج می‌برد، بازداشت شده است، زیرا نظامیان رژیم اشغالگر به خودروی وی در سال ۲۰۱۵ شلیک کردند که باعث انفجار سیلندر گاز داخل خودروی وی شد. باشگاه اسرای فلسطینی خاطرنشان کرد: از میان اسرای زن ۶ نفر مادر هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار