نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

وضعیت اشتغال خانواده شهدا و ایثارگران رضایت بخش نیست

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بر اجرای دقیق قوانین مربوط به اشتغال خانواده شهدا و ایثارگران تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در دیدار با فرزندان شهدای هرمزگان گفت: اگر قوانین موجود در رابطه با خانواده شهدا و ایثارگران به درستی اجرا شود ارزشمند است، اما مشکل این است که این قوانین اجرا نمی‌شود و همین امر باعث بروز نارضایتی شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده با ذکر این نکته که شهدا بر اعمال ما ناظر هستند،گفت: اصل دغدغه‌های مطرح شده در این نشست توسط فرزندان شهدا ارزشمند است چرا که نشان دهنده درد دین داشتن این قشر عزیز جامعه است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با ذکر این نکته که از وضعیت کنونی استفاده از ظرفیت خانواده شهدا در مدیریت استان هرمزگان راضی نیستم،گفت: یکی از تاکیدات من به استاندار هرمزگان در بدو ورود وی، استفاده ویژه از فرزندان و خانواده شهدا در مدیریت استان هرمزگان و کشور بود و این موضوع را به صراحت به ایشان اعلام کردم که این قشر همکار و همراه شما در تحقق اهداف خواهند بود، اما متاسفانه استان در این زمینه وضعیت خوبی ندارد.

امام جمعه بندرعباس گفت: همواره به صورت نزدیک و مستقیم لیست اشتغال خانواده شهدا را پیگیری می‌کنم و وضعیت اشتغال این عزیزان را طریق بنیاد شهید و صنایع مختلف مستقر در استان هرمزگان پیگیری می‌کنم.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده گفت: در آینده‌ای نزدیک جشن اشتغال کامل خانواده شهدا را برپا خواهیم کرد و در مراحل بعد به سراغ خانواده ایثارگران و اقشار پایین جامعه خواهیم رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.