فرماندار شاهرود گفت: ۲۰۷ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۴۷۸ میلیارد و ۶۹۸ میلیون تومان دهه فجر افتتاح و آغاز می‌شود.

جلالی فرماندار شاهرود در نشست خبری تبیین برنامه‌ها و طرح‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در سرسرای ولایت فرمانداری برگزار شد، افزود: ۱۶۳ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۲۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان همزمان با دهه‌فجر در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه هشت طرح عمرانی با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان در حوزه راه و شهرسازی شرق استان افتتاح می‌شود، ابراز کرد: ۳۰ طرح بنیاد مسکن با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد و ۴۶۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و پنج طرح جهاد کشاورزی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۱۵۵ میلیون ۶۰۰ هزار تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

جلالی از افتتاح ۲ طرح حوزه علوم پزشکی با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۸۹۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خبر داد و گفت: ۱۴ طرح آب و فاضلاب با هزینه ۲۰ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان، ۱۲ طرح توزیع برق با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۳۷ میلیون تومان و ۲ طرح شرکت شهرک‌ها با هزینه ۱۵ میلیارد و ۳۸۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در دهه فجر امسال قابل افتتاح است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.