افتتاح ۱۰۲ کلاس درس دهه فجر در گیلان

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز و مدارس گیلان از افتتاح ۱۰۲ کلاس درس با بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه در دهه مبارک فجر در گیلان خبر داد.

علی دقیق مدیر کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس گیلان در آستارا ، گفت : با همت خیران گیلانی امسال در دهه مبارک فجر ۱۰۲ کلاس درس با زیربنای ۹ هزار و ۹۱۱ متر مربع به بهره برداری می‌رسد.

علی دقیق افزود: خیران برای ساخت این کلاس‌های درس ۱۱۷ میلیارد و ۷۲۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هزینه کرده اند.

وی با قدردانی از مشارکت خیران در مدرسه سازی گفت: در ۲ سال گذشته در حوزه جذب و مشارکت خیران در ساخت و توسعه فضا‌های آموزشی رتبه دوم را کسب کردیم.

مدیر کل توسعه ، تجهیز و نوسازی مدارس گیلان با اشاره به افتتاح ۱۰۲ کلاس درس دهه فجر در گیلانعلی دقیق با بیان اینکه در ۴ سال گذشته ۶۰ درصد فضا‌های آموزشی استان با کمک خیران ساخته شده است گفت: تاکنون خیران این استان هزار و ۵۹۸ کلاس درس در ۳۸۱ فضای آموزشی با زیربنای بیش از ۱۲ هزار مترمربع ساخته و به آموزش و پرورش گیلان تحویل داده اند.

علی دقیق افزود: هم اینک بیش از ۵۰ فضای آموزشی در گیلان با مشارکت خیران در دست ساخت است.

وی با بیان اینکه به جز اشخاص حقیقی سایر نهاد‌ها هم برای ساخت واحد‌های آموزشی همکاری دارند گفت: هم اکنون ساخت ۸۳ واحد آموزشی با ۵۰۴ کلاس درس با همکاری بنیاد برکت در دست اجرا است، ضمن اینکه ۵۵ واحد آموزشی را پیش از این ساخته و تحویل داده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.