محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز سه شنبه با حضور در دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول از مرکز کارآفرینی و نوآوری این دانشگاه بازدید کرد.

 محمدعلی آخوندعلی رییس دانشگاه شهید چمران اهواز و رئیس پارک علم و فناوری استان خوزستان، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری را در این بازدید همراهی کردند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این بازدید از نزدیک در جریان فعالیت‌های پژوهشی و فناوری دانشگاه جندی شاپور دزفول قرار گرفت و ضمن اطلاع از برنامه‌های آینده این دانشگاه برای تحقق آنها قول مساعد و همکاری داد.

عملکرد دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در حوزه فناوری و نوآوری شامل برگزاری همایش‌های ملی در حوزه کارآفرینی، دوره‌های مهارت افزایی در حوزه فناوری و نوآوری، تاسیس مرکز کارآفرینی و نوآوری، فراخوان رویداد ایده تا محصول، بسترسازی راه اندازی مرکز رشد اقماری با همکاری پارک علم و فناوری خوزستان و پیگیری تاسیس پردیس علم و فناوری شامل اختصاص زمین، اخذ مجوز هیات امنا و ... برای وزیر علوم تشریح و مقرر شد شورای شهر دزفول زمین مورد نیاز برای پردیس علم و فناوری را تامین کند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول نیز در جریان این بازدید گفت: مرکز کارآفرینی و نوآفرینی این دانشگاه همزمان با هفته پژوهش و فناوری با اخذ مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت خود را آغاز کرد.

محمد ذاکر مشفق افزود: برای راه اندازی این مرکز حدود ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

او ادامه داد: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه جندی شاپور دزفول نیز طی ۱۰ سال اخیر به تدریج تکمیل شده و از دستگاه‌های با تکنولوژی بالا بهره مند است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: میزان سموم و کودهای شیمیایی مصرف شده در محصولات کشاورزی در آزمایشگاه مرکزی دانشگاه جندی شاپور دزفول بررسی و آنالیز می‌شوند.

 با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آیین تودیع محمدرضا عصاری و معارفه مهدی بدیعی روسای پیشین و جدید دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در سالن اجتماعات قاضی این دانشگاه در حال برگزاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار