کشف استعداد قهرمانی فرزندان با مراجعه به پایگاه قهرمانی

مدیر پایگاه قهرمانی استان کرمانشاه با اشاره به وجود کارشناسان متخصص تربیت بدنی، وسایل مجهز ورزشی و نرم افزار پیکرسنجی این پایگاه، از خانواده‌ها خواست برای کشف استعداد قهرمانی فرزندان خود در رشته‌های ورزشی به پایگاه قهرمانی کرمانشاه مراجعه کنند.

پیمان رفعتی مدیر پایگاه قهرمانی استان کرمانشاه گفت : در پایگاه قهرمانی کرمانشاه این ظرفیت و پتانسیل عالی وجود دارد که استعداد بدنی کودکان و نوجوانان توسط کارشناسان متخصص تربیت بدنی با دستگاه‌های نرم افزاری و سخت افزاری برای قهرمانی در رشته‌های ورزشی با گرفتن تست‌های مختلف کشف شود.

وی به حضور مشاوران متخصص و قهرمانان جهان و بین المللی استان در پایگاه قهرمانی اشاره کرد و گفت: این مرکز می‌تواند بهترین مسیر قهرمان شدن را به خانواده و فرزندان آن‌ها نشان دهد تا در آینده ورزشی عملکرد موفقیت آمیزتری داشته باشند.

پایگاه قهرمانی کرمانشاه آماده استعدادیابی کودکان و نوجوانان است

رفعتی با اشاره به داشتن نرم افزار پیکرسنجی پایگاه قهرمانی کرمانشاه گفت: این دستگاه قابلیت این را دارد که اطلاعات دقیق از وضعیت بافت‌های بدنی از نظر پروتئین، چربی و مایعات، ساختار فیزیکی و اسکلت بندی فرزندان را به خانواده‌ها بدهد تا با توجه به آن رشته ورزشی را انتخاب کنند که شانس موفقیت بیشتری در آن داشته باشند.

وی داشتن مشاوران باتجربه را از مهمترین مزیت‌های پایگاه قهرمانی کرمانشاه نسبت به جا‌های دیگر دانست و گفت: این افراد علاوه بر تجربه در مسابقات جهانی و بین المللی و تخصص در رشته تربیت بدنی؛ اطلاعات دقیقی از شرایط و امکانات ورزشی استان برای ارایه بهترین راهکار‌ها در پرورش یک قهرمان به خانواده‌ها دارند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار