۱۰۹ پروژه در میامی افتتاح می‌شود

فرماندار میامی با بیان اینکه طی ایام الله دهه فجر در این شهرستان ۱۰۹ پروژه عمرانی و اقتصادی به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح‌ها هزینه شده است.

آشوری فرماندار میامی بابیان اینکه در ایام الله دهه فجر در شهرستان میامی ۱۲۷ پروژه با اعتبار دو هزار و ۷۴۸ میلیارد ریال کلنگ زنی یا افتتاح می‌شود، تاکید کرد: در این ایام شاهد افتتاح ۱۰۹پروژه با اعتبار یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال و کلنگ زنی ۱۸ طرح با اعتبار یک هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دو پروژه اقتصادی در شهرستان میامی طی ایام الله دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد، بیان کرد: این دو طرح مرتبط با جهاد کشاورزی و با اعتبار ۱۰۷ میلیارد ریال اجرایی خواهد شد همچنین ۱۶ پروژه عمرانی نیز در این ایام کلنگ زنی خواهد شد که مجموعه اعتبارات آن یک هزار و ۳۴۹ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرماندار میامی با بیان اینکه دو پروژه آبفا با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال، شش پروژه توزیع برق با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال، دو طرح راه و شهرسازی با اعتبار ۸۸۵ میلیارد ریال و شش طرح دهیاری‌ها با اعتبار ۷۳ میلیارد ریال طرح‌های عمرانی قابل کلنگ زنی دهه فجر شهرستان را تشکیل می‌دهند، بیان کرد: شش طرح اقتصادی در ایام الله دهه فجر در شهرستان میامی به بهره برداری خواهد رسید.

برچسب ها: دهه فجر ، افتتاح طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار