ارسال بیش از ۴۰۰ عدد چادر از یزد به مناطق زلزله زده آذربایجان غربی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از ارسال اولین محموله کمک‌های هلال احمر استان شامل ۴۵۰ عدد چادر به مناطق زلزله زده آذربایجان غربی خبر داد.

محسن حرازی‌زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: در پی زلزله ۵.۹ ریشتری شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی و پیرو اعلام نیاز سازمان امداد و نجات هلال احمر، شب گذشته سه دستگاه کامیونت شامل ۴۵۰ عدد چادر از انبار امدادی شهرستان اشکذر و انبار مرکزی هلالاحمر استان بارگیری شده و به منطقه زلزله زده ارسال شد.

او با اشاره به اهمیت راه‌اندازی پویش مهر تابان ویژه کمک به زلزله زدگان خوی، افزود: در حال حاضر یکی از مهمترین نیاز‌های زلزله زدگان در منطقه آذربایجان غربی پتو و هیتر برقی است.

حرازی زاده با بیان اینکه کمک‌های هلال احمر استان به مناطق زلزله زده خوی در روز‌های آینده بنا به اعلام سازمان امداد و نجات و نیاز مناطق زلزله زده ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: مردم نوع‌دوست و خیر استان یزد می‌توانند کمک‌های بشردوستانه خود را به صورت نقدی و از طریق شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ نزد بانک مرکزی با شماره شبا ir۷۰۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ و یا کد دستوری # ۳ * ۱۱۲ * واریز نمایند.

او عنوان کرد: تمامی بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های خصوصی می‌توانند با ارسال عدد ۴ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۱۴۷ در راستای مسئولیت اجتماعی خود ما را در این امر خداپسندانه یاری نمایند.

حرازی زاده بیان داشت: در استان یزد پنج تیم تخصصی آوار، یک تیم واکنش سریع و یک تیم آنسَت که ۲ عدد سگ جست و جو و نجات دارد در حال آماده باش هستند.

او با اشاره به اینکه استان حادثه دیده مدیریت این اتفاق را بر عهده دارد، تاکنون از استان یزد اعزام نیرو نشده است، ادامه داد: تمام نیرو‌های امدادی استان به همراه تجهیزات در حالت آماده باش تا در صورت نیاز به منطقه اعزام شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار