شهردار زاهدان از احداث یک فضای سبز در هر هفته خبر داد.

براهویی  شهردار زاهدان در نخستین همایش شهرداری، محیط زیست و توسعه پایدار شهری، با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست در مناطق شهری و جمعیتی گفت: توجه به مقوله محیط زیست برای همه شهروندان و رعایت نکات مهم زیست محیطی از مهمترین عوامل توسعه پایدار در مناطق شهری و جمعیتی است.

براهویی افزود: در اجرای طرح‌های زیست محیطی تعامل و همراهی سازمان‌ها و نهاد‌های دخیل از یک طرف و مشارکت مردم از طرف دیگر سبب برخورداری مستمر از محیط زیستی سالم و مطلوب خواهد بود.

همچنین در این مراسم میرشکار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به نقش سازمان محیط زیست و عوامل مخرب آن در اجرای طرح‌های بازدارنده از الویت‌های سازمان محیط زیست است.

وی افزود: در سال بعلت آلودگی محیط زیست در جهان حدود ۷ میلیون نفر جان خود را از دست می‌دهند و در کشورما نیز این رقم سالانه به ۱۲ هزار نفر می‌رسد

همچنین افسری نائب الرئیس شورای اسلامی زاهدان با اشاره به شرایط خشکسالی در استان و وجود ریزگرد‌ها و عوامل تهدیدکننده محیط زیست گفت: آنچه که می‌تواند در اجرای موفق طرح‌های زیست محیطی موثر شود شرکت همه جانبه مردم و سازمان‌ها در روند اجرای این طرح هاست

وی افزود: توسعه سرانه فضای سبز در کلانشهر زاهدان با ایجاد فرهنگ حفظ و نگهداری از آن توسط مردم میسر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار