بهره‌برداری بیش از ۶۰ طرح به مناسبت دهه فجر در فسا

فرماندار ویژه فسا گفت: امسال در دهه‌ی فجر بیش از ۶۰ طرح بهداشتی، درمانی، خدماتی، آموزشی، کشاورزی، ورزشی و عمرانی در شهرستان فسا به بهره‌برداری و یا عملیات اجرای آن‌ها آغاز خواهد شد.

فرماندار ویژه فسا با بیان اینکه در دهه‌ی فجر امسال باید به تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال پس از انقلاب بیشتر بپردازیم، گفت: امسال در دهه‌ی فجر بیش از ۶۰ طرح بهداشتی، درمانی، خدماتی، آموزشی، کشاورزی، ورزشی و عمرانی در شهرستان فسا به بهره‌برداری و یا عملیات اجرای آن‌ها آغاز خواهد شد.

صفرپور گفت: برای بهره برداری و یا ساخت این تعداد طرح در شهرستان فسا بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه و تامین اعتبار شده است که برای بیش از یک هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

او در تشریح برنامه‌های دهه فجر در شهرستان فسا از نواخته شدن زنگ انقلاب در تمام مدارس، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برپایی گفتمان جهاد تبیین، دیدار‌های مردمی در مساجد برپایی نشست‌های بصیرتی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و برپایی میز‌های خدمت از جمله برنامه‌های فرهنگی در این ایام است.

فرماندار ویژه فسا در ادامه به طرح‌های مهم و قابل بهره‌برداری در پاسداشت چهل‌وچهارمین سالگرد انقلاب اسلامی در شهرستان فسا هم اشاره کرد و گفت: بهره برداری از ۱۰ طرح ارزشمند در حوزه بهداشت و درمان، بهره برداری از بزرگترین مجتمع گلخانه ایی شرق فارس، بهره برداری از کارخانه لبنی نعمتی، بهره برداری از اولین پایانه صادرات محصولات کشاورزی استان فارس، بهره برداری از بزرگترین مجموعه پرواربندی بره در استان فارس با ۱۲ هزار راس دام و طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرداری فسا از مهمترین این طرح‌هاست.

به گفته فرماندار فسا در حال حاضر عملیات اجرایی بیش از ۲۷ طرح دیگر در شهرستان فسا در حال اجرا است که با پیگیری‌های جدی که در خصوص رفع موانع آن‌ها صورت گرفته امیدوارم تعدادی از آن‌ها تا پایان امسال و بخش زیادی از آن‌ها در هفته دولت، سال آینده به بهره برداری برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.